onsdag 28 september 2016

Lasse Lindh

Allt är rörigt i kroppen vaknar i panikattacker får dem i duschen . Marscherar om nätterna vågar inte somna.Lyssnar till trygga rösten.Ringer Rosenlund.Undervisar yoga pratar med bästis i Newyork.
Skriver inte med någon.Får ryggskott av alla attacker att kroppen krampar så.
Vaknar i ösregn nu kom hösten tror jag.Tänker mycket på Lasse Lindh ,var är du nu?.

Det som är trasigt och det som är helt i den här kroppen verkar inte veta om varandra.
Jag har släppt alla som inte tycker om mig .Dvs alla.
Orkar inte försöka övertyga er mer.
Jag vill vara en fantastisk av mig själv.
Jag är fantastisk men också fasligt trasig.
39 år av oälskad har säkert satt spår i köttet.
Lasse är du kvar i Korea?. Hittar ej vår fb konversation så kan inte få tag på dig.
Letar på Twitter Instagram allt är minst 3 år gammalt.
Lön knappt 7 tusen täcker knappt hyra . Än mindre hår laga rygg + mat.
Jag lever än.
Söker jobb på Scalateatern  nå simpelt behöver ha ett jobb där jag inte rör mig .
Om någon som läser vet var Lasse är let me know ok puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar