måndag 10 april 2017

Det ligger något i det där man säger att "smida medan järnet är varmt"

jag tappar det så lätt glömmer allt
inget rätt eller fel bara olika
funkar precis tvärtom  dem flesta även där jag vill att pojkar blir helt galna i mig
och jag vill vara galen tillbaka behöver vara i flödet
 en pojke någonsin har varit på nog frågade när han fortfarande var inuti mig om vi
kunde ses i morgon
fullmåne ber om det i emojis slickar pälsen
missförstår för jag tror du ska komma med ditt hands up svar
men det förblir tyst somnar runt 04
blir så osäker i tystnad
och kanske är det inte ens tyst

vet inte om du vill ha mig nå mer
vet inte om jag vill ha dig nå mer

timmarna går och du har kanske inte ens hunnit sakna mig
jag saknade dig redan innan du gått

tappar så lätt bort mig
tappar så lätt bort dig

bara du inte glömt mig
bara jag inte glömt dig

bomberna föll
och du till sist

kom så nära igen
så nära att du finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar