torsdag 20 april 2017

You are just not that into me

Veckorna går och det är som det är.
klart jag önskat mer. Mer av dig.Att du skulle vilja ha mer av mig.
Vad jag vet nu  som jag aldrig upplevt :OLIKHETER ATTRAHERAR
I vanliga fall hade jag tackat för mig .För så länge sedan men det är ju det här är inget vanligt at all.
Jag vet typ ingen som är längre bort från mig på alla plan. Hela mitt liv har gått ut på att undvika vardag hela ditt liv tycks gå ut på att vara i den. Aldrig förr har jag dragits så våldsamt till någons totala motsats av mig.
 I min värld om man vill ses så ses man och om man klickar vill man det på hög frekvens oavsett förutsättningar.  Hur mycket man ses är hur mycket man vill varandra.
 I min värd är du just not that into me .Men vad vet jag om din värld .
Som i chack finns bara ett begränsat antal drag mina sätt att visa dig att jag vill är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar