tisdag 2 maj 2017

skalman life

Återgår till min gamla psykolog eftersom jag avbrutit kbt behandlingen . Jag är för känslig & kbt är för fyrkantigt för mig. Jag är verkligen på väg utför i en rasande fart så det var så himla perfekt hon hade en tid samma dag.Vrider ur mig allt.Hon speglar filtrerar och skickar tillbaka påminnelsen om mig.Tänk på mig.Fyll på mig."Skalmanlivet" det basala.Sluta ge ge ge när jag inget får.Inte avsluta något  men inte heller fråga om något bygga upp förväntan. Svara på tilltal.Hon ser det lilla barnet som gör allt för en pappas uppmärksamhet hon aldrig fick.Jag måste se barnet.
Hon säger också att det är så sorgligt att jag inte träffar någon som besvarar allt jag vill ge att hon aldrig mött någon med så mycket kärlek.Kanske är det bara för att jag hänger mig totalt när jag vet i förskott att det aldrig kommer bli vi. Alltså det är en trygghet för mig.Jag kan inte lova någon något mer än nuet.
Allt jag vill är att du kramar mig och sen att vi  äter en vattenmelonglass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar