måndag 6 november 2017

det brinner på Jungfrugatan och jag är helt tom
klart vi kunnat dricka kaffe om jag inte haft känslor för dig starkare än de 7 haven
jag ville aldrig ha en vän jag ville ha en älskare
att jag slösade 14 månader på inget får jag leva med
min intention stämde inte för första gången inte heller mitt 7e sinne
inget jag trodde om dig stämmer du är feg sjukt egoistisk fett trist och saknar empati och passion
ingen eld i världen kan tända dött virke
du var min första snälla pojke och den sista
allt du inte gjort mot mig tar så mycket hårdare än en smäll på käften
då hade jag i alla fall fått någon känsla  nu lämnar du mig som en levande död
du är död och passar som hand i handske med din förlamade fru
du vill ha tråkigt
ha tråkigt din jävla fitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar