söndag 4 mars 2018

Celibatlife

vinner alla bekräftelse ping pong matcher på insta
gillar ner dig i brygga
skriver baby
äter av mig själv
föder ditt ego
går igång på det
söker inga nya vänner jag tröttnar så fort nuförtiden
mina krukväxter torkar ut och jag med dem
celibatlife
hungern dock intakt
pojken på cafeet
jag ser tatueringarna gör ett mentalt check på dem
noterar att hans tjejsällskap är en vän
sen letar jag febrilt efter benen under huden
jag behöver dem
äter halloumi men njuter inte av det längre
det blir allt svårare för mig att äta ost precis som att umgås
snart går det inte alls
kollar igenom alla dina bilder på fb
över 200 får panik över att se er ihop
men jag tänker att det kanske är bra
att jag påskyndar processen
du känns så stor jämte henne
inte för att hon är liten men hon känns som ett barn
innan jag somnar om jag nu somnade tänker jag att jag också vill vara någons barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar