onsdag 7 mars 2018

Madonnan och hora komplexet

Jag skrev en text förra veckan om henne ur fantasin
så möttes vi igår och jag som tyckte jag tagit i från tårna för att jag var sur
det var ännu värre i verkligheten
jag hade nailat allt i fantasin till och med märket på kläderna
först blir jag nöjd kollar in mig själv i Levisstores skyltfönstret inte en praktisk lösning på denne kropp hur kunde du välja bort mig?
inte ett spår syns av att jag slutat klass för 5 minuter sedan jag hade kunnat gå direkt in på Riche

Götgatan upp och ilskan har börjat bubbla i kroppen jag blir mest sur för att jag bryr mig så
Han får väl för fan gilla att ha en fru som ser ut som hon kommer från en dag i skidbacken
Hatar att jag blir så provocerad längtar tills hon bara är en tjej i täckbyxor som går förbi
Det handlar väl inte alls om henne det handlar väl bara om att inte bli vald och den jag trodde du var men inte kan släppa att du inte är

Swedenborg Mariatorget Hornsgatan Folkbaren känslan av hur livet rinner mig ur händerna om jag ser på tv så jag går in det finns inget botemedel för dig mot dig och om det du gör är sanning är allt lögn
Ett glas cava tack! Sångaren i bandet (yes!)  Vi har inte mötts på ett tag kanske i somras
Han - jag känner knappt igen dig du är en helt ny person
kanske har jag blivit en ny sen sist förra året slaktade mig
Jag säger inget ler skålar i luften och kramar honom och dröjer mig kvar lite längre än en vän vid örat
Han- du liksom glittrar som en vampyr!
Vi håller  kramen  längre än vänner Mars snön faller utanför och jag med den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar